قربانی: برگزاری کشتی بدون تماشاگر در مازندران تبعات بیشتری دارد/ پول قرارداد اطری را تامین می‌کنم

قربانی: برگزاری کشتی بدون تماشاگر در مازندران تبعات بیشتری دارد/ پول قرارداد اطری را تامین می‌کنم

مرتضی قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد برگزاری 4 مسابقه رفت و برگشت هفته اول لیگ برتر در ساری اظهار داشت: هرچند تیم ستارگان میزبان یک مسابقه بود، اما عملا چون کشتی‌ها در ساری به انجام رسید و من هم رئیس هیئت کشتی ساری هستم، همه کارها و هماهنگی جهت برگزاری مسابقه با ما بود. موقعی که 4 تیم یک جا جمع می‌شوند کار میزبانی سخت است.

وی در مورد برگزاری مسابقه در سالن سیدرسول حسینی در حضور تماشاگران تصریح کرد: ما به سختی از شورای تامین مجوز گرفتیم، اطلاع‌رسانی هم نکردیم اما تماشاگر زیادی آمد. چهارشنبه ظهر به ما مجوز دادند. سالن پر از تماشاگر شده بود، حدود 2500 تماشاگر داشتیم که بلیت فروشی هم نکردیم. جمعه این هفته در مسابقه با بانک شهر هم دوباره میزبانیم، باز هم تماشاگر باید باشد، کشتی بدون تماشاگر فایده ندارد. جذابیت شهر ساری به عنوان مرکز استان در میزبانی از کشتی‌ها به پذیرایی از علاقمندان و هواداران کشتی است، اگر تماشا را به سالن راه نداد، آنها پشت در سالن می‌ایستند و تبعات این بیشتر است.

قربانی درباره جذب رضا اطری به عنوان آخرین ملی‌پوش عنوان کرد: از بین ملی‌پوشان فقط اطری مانده بود، که ما هم از این موقعیت سوءاستفاده نکردیم و چیزی هم‌اندازه قرارداد سایر ملی‌پوشان به او پرداخت خواهیم کرد که ضرر نکند.

بیشتر بخوانید

او در پاسخ به این سوال که برای تامین منابع لازم برای جذب ملی‌پوش دچار مشکل نخواهد شد، گفت: خود شخص من باید در این زمینه دوندگی داشته باشم، اما به اندازه خودم به کشتی شهرم خدمت خواهم کرد. رضا اطری هم‌استانی ما و مدال‌آور مسابقت جهانی است. شاید با توجه به اینکه ما فقط همین یک ملی‌پوش را جذب کردیم، برد او در ارنج تیمی ما تاثیر خاصی نداشته باشد ولی به هر شکل منابع مالی لازم برای پرداخت قرارداد این کشتی‌گیر را تامین خواهیم کرد. در این 10-12 سال همه این کارها را خودم انجام دادم و حالا هم مشکل خاصی نخواهد بود.

قربانی همچنین در خصوص انتقال عرفان الهی از تیم تاکستان به ستارگان ساری تصریح کرد: قرارداد چند کشتی‌گیر تاکستان از جمله عرفان الهی و داریوش مصطفوی لغو شد که ما الهی را جذب کردیم.

اخبار مرتبط

شانس زیاد غول مازندرانی برای تصاحب مدال طلا!

راه‌اندازی نخستین دفتر انجمن کشتی آزاد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

حضور ۶ مازندرانی در مسابقات کشتی فرنگی آسیا

0 نظر

ارسال نظر

capcha